سایتی برای موبایل وکامپیوتر
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سایتی کامل برای موبایل و کامپیوتر و آدرس sbdownload.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

takmob


اگر قصد دارید فیلم ها را زیرنویس کنید، ما به شما نرم افزار قدرتمند Subtitle Edit را پیشنهاد می کنیم. این نرم افزار قدرتمند قادر است تا با استفاده از مترجم قدرتمند گوگل متن های شما را به زبان های مختلف تبدیل کند تا بتوانید از آنها به عنوان زیرنویس فیلم ها استفاده کنید. همچنین توسط Subtitle Edit می توانید زیرنویس های قبلی فیلم را ادیت کنید. Subtitle Edit از زبان فارسی و به طور کلی از زیرنویس های یونیکد پشتیبانی می کند.

            



 

[ یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:, ] [ 16:54 ] [ سعیدبالاوندی ]

takmob
 


Free Make Video Converter نام نرم افزاری قدرتمند برای تبدیل فایل های مالتی مدیا می باشد. این برنامه دارای محیط کاربری زیبا و ساده ای است و قادر است تا اکثر فرمت های صوتی و تصویری را با سرعت بسیار زیاد، به یک دیگر تبدیل نماید. یکی از قابلیت های ویژه این برنامه، قابلیت افزایش کیفیت صدا و تصویر می باشد. همچنین می توان این نرم افزار را، یک برنامه پلیر دانست چرا که قادر است تا فایل های مالتی مدیا را برای شما نیز پخش کند. این نرم افزار قابلیت آپدیت دارد و همچنین با نسخه های مختلف ویندوز سازگاری دارد.
 

 

      
 



[ دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:, ] [ 13:12 ] [ سعیدبالاوندی ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید. امیدوارم استفاده ی مفید کرده باشید.
موضوعات وب
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 85
بازدید کل : 8645
تعداد مطالب : 262
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

ویرایش حرفه ای زیرنویس فیلمها با Subtitle Edit 3.2.6 Final